2011/11/26

Covrigi de Buzau - ani de liceu

Si pentru ca sunt la liceu aici se intampla foarte multe lucruri cum ar fi:

Ani de liceu cu emotii la romana
Ani de liceu cand la mate dai de greu
Ani de liceu cand tii covrigu'n mana
Si te crezi legendarul Boromir

Ani de liceu cand se-ntampla-o tragedie
Fiindca el te-a zarit
La un covrig cu alt baiat

Intamplare in ani de liceu( varianta 2011):

La jumatatea orei de matematica se aude un fosnet in spatele clasei.Acel zgomot se uzea din banca unei colege, zic eu:
Nepotu':-Geooo, ce mananci?
Geo:-Niste covrigi de Buzau...
Nepotu':-Pai si nu ai de gand sa ii imparti cu noi?
Geo:-Nu...
Nepotu':-De ce?
Geo:-Sunt prea buni ca sa ii impart cu cineva.

Vine pauza si eu cu colegul meu de banca mergem la Geo sa vorbim cu ea.Eu ii spui colegului meu Alex sa inventeze ceva.
Alex:-Geo, dar te-ai despartit de Alin, ca asa am fazut pe facebook.
Geo:-Da m-am despatit, si acum sunt forte suprata.(Alex o ia in brate in timp ce eu lu-am punga de covrigi.
Alex:-Imi pare rau sa sti...
Geo:-Of, am nevoie de cineva care sa ma consoleze.
Alex:-Eu sunt chiar aici...(dar Geo stramb din nas si intreaba)
Geo:-Dar unde imi e punga cu covrigi?

Eu in fata clasei arunc cu covrigi colegilor si spun

Nepotu':-Imarte-i cu toata lumea!
Bine inteles ca am mancat si eu dar din acestia a mancat toata clasa, de atunci in fiecare pauza mancam covrigii de Buzău de la Boromir.

Colega noastra Geo nu sa suparat pe mine dar eu am fost pana la magazin si am cumparat doua pungi uan pentru clasa si una pentru ea, ca doar am spus "  Imarte-i cu toata lumea!".
Acea zi ne-a schimbat, ci anume am mancat sanatate la punga.

2 comentarii:

inchiriere ecrane spunea...

Iti plac asa mult acesti covrigi?, ca reclama pentru ei e tare faina :))

masajerotic Pitesti spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;