2011/11/14

Smecherasul de pe facebook:))

Va salut, pentru ca nu am mai postat de mult uite ca am gasit ocazia.Cine,oare cine e acest smecheras:
"Eu gen , gen eu
Nu saluta din spranceana doar din abdomen"
Ce poate acest smecheras oare, este acuzat de plagiat de catre cine? Batonel:P:
"Ma chinui de mai multe ore,
Să pun trei versuri pe caiet
Şi-apoi descopăr cu stupoare
Că-s scrise… de un alt poet."

Acum sa va zic, eu sunt acela, un articol prin care se afirma faptul ca eu sunt un smecheras si chestii a fost scris de o persoana pe nume Alexandru.Totul a inceput aseara de la un comentariu prin care spuneam ceva de genul blonda lui james, batonel  a luat foc pentru ca am facut eu o mica glumita, oare ce se intamplase omorasem pe cineva?La el pe blog a scris ce am vorbit eu cu Razvan printre care se bagase si el in discutie, vorbeam cu Razvan despre o functie nou implementata in noul YM 11.Pe chat jumate de buletin, de ce nu scrie ce gandeste pe blog oare?
A scris un articol prin care spune ca sunt un cmecheras si ca sunt un plagiator,  i-am si zis intr-un comentariu scris la acel articol daca el gaseste un articol copiat eu sterg blogul.

Acum 30 de minute am intrat pe chat si l-am strigat pe Razvan, acest batonel m-a luat la misto (a dat linkul articolului si a spus ceva de genu: uite un smecheras cum ne explica despre messenger).Am inteles sunt eu mai glumet de fel, dar nu sunt plagiator.Acea perla scoasa din gura acestui blogger poate fi gasit aici:
http://batonel.eu/2011/11/smecherul-de-pe-facebook/

In rest nimic...:P
Mai am ceva discutii pe acelasi chat:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;