2011/12/05

Sa fim mai buni de sarbatori

Sa fim mai buni macar de sarbatori daca in timpul anului suntem pusi pe rele pe pacalit si pe 'ars'.Haideti de sarbatori sa daruim si chiar sa si primim acum am sa va spun ce cadouri sper sa fac de sarbatori...Bine inteles ca in limita bugetului:).
Vreau sa ii iau un pian o orga sau un pian dar azi Blogatu mi-a adus aminte de TaraJucariilor unde sunt preturi foarte bune asa ca pentru sora mea am ales o orga electronica cu microfon deoarece surorii mele ii place sa cante si asa se va simtii o cantareata sau cum spun cei de la Tara Jucariilor un mic DJ.
Pentru unul dintre verii mei o masina cu telecomanda, adevarul este ca are o colectie dar stiu sigur ca nu are si un LAMBORGINI REVENTON cu care sa se distreze si cu care sa faca intreceri cu prietenii lui, prima data ma gandisem la o masinuta pentru drifting dar din nefericire cei de la TaraJucariilor nu o mai aveau..
Si rudele mele se vor gandii si sincer chiar daca am 14ani imi doresc un elicopter cu telecomanda, dar mai e pana la Craciun si toti au idei de jucarii si cadouri.
Voi ce cadouri veti daruii si ce cadouri vreti sa primiti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;