2011/10/13

Vizita prin Romania

De curand am fost anuntat de un prieten din Italia ca vine in vizita si m-a rugat sa ii fiu ghid.M-am gandit putin pentru a gasii un inceput.
Prima data ma duc la autonom in una din cele 30 de locatii din 21 de orase diferite, bineinteles o sa iau masina din Pitesti, aceasta va fi un Duster, ca tot e 4x4 si o sa avem de mers ceva si pe drum de munte.Apoi am sa merg la Bucuresti pe aeroportul otpoeni unde am sa il astept pe prietenul meu si am sa il primesc in tara noastra cu niste paine cu sare si niste vin fiert.Prima data am sa merg cu el in Arges unde v-om vizita niste obiective turisitce.

O sa avem ceva de mers de la Bucuresti pana in Arges asa ca o sa vorbesc cu el ce mai e nou pe afara.Ajunsi in arges o sa mergem la Pestera Dambovicioara unde am sa ii spun cateva detalii despre aceasta pestera.Aceasta are o lungime de 250de metrii cu o galerie putin ramificata .Temperatura este destul de scazuta ajungand la 10-12 grade.Golul subteran s-a format prin eroziunea calcarelor de apele paraului pestera.

Dupa o sa plecam la cetatea Rasnov una din constructiile cu o arhitectura medievala foarte interesanta care a fost contruita in secolul al XIV-lea.Intre secolele al XV-lea si al XVI-lea, cetatea a fost refacuta.In mijlocul cetatii se afla o fantana, sapata in stanca intre 1623 si 1640, care are adancime de aproximativ 150de metrii.La bazele cetatii s-au gasit ramasitele unei biserici crestin ortodoxe din secolele XI-XII.


Dupa o sa mergem la castelul Bran.Acesta a fost construita pe o stanca situata între Magura si Dealul Cetatii, pozitia sa asigurând o priveliste foarte frumoasa spre valea si dealurile Moeciului cat si spre Tara Barsei. Aceasta fost construita din punct de vedere strategica cat si economica.Cateva argumente pentru construirea strategica cat si economica sunt ca imperiul otoman se marea, si la jumatatea secolului XIV-a ajuns sa ameninte granitele de sud-est; cele economice, pe aici trecea un mare val comercial, care facea legatura dintre Transilvania si Tara Romaneasca.Toate acestea l-au convins pe regele maghir Ludovic l de Anjou sa consolideze trecatoarea Branului.
Aceste obiecte o sa le vizitez eu cu prietenul meu.Dar dupa ce o sa il conduc la aeroport o sa ajung la Pitesti unde am sa inapoiez masina la autonom.Daca vrei si tu sa inchiriezi un automobil rent a car atunci suna la numarul pentru rezervari +(4)0721.44.22.66
Cu acest articolparticip la SuperBlog2011 etapa nr.4.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;