2011/10/12

Jucariile, o parte amuzanta din copilaria noastra

Dupa cum apare si in titlu astazi am sa vorbesc despre jucariile din copilaria noastra.Acestea au fost si inca sunt o parte din noi care ne aduc aminte de inima de copil din noi.Cine mai stie jucariile din lemn sau papusile care aveau un "bug", acestora le cadea de foarte multe ori capul.Aceste jucarii celebre au disparut dar amintirile inca mai sunt in sufletele noastre de copii.Imi aduc aminte si acum cand am primit o masina cu telecomanda foarte mare, era un hummer ca oricare altu' , dar avea ceva in plus fata de celelalte,in ochii mei era ce-a mai tare masinuta care prindea o viteza mare pentru gabaritul acesteia.Tinand cont ca am stat la camin buctaria era comuna iar cand mama avea nevoie de ceva din casa foloseam super-masinuta.Tin minte ca o data mama mea a avut nevoie de sare, am pus eu in spatele masinii intr-un fel de portbagaj si am condus-o pana la un vecin unde i-am umplut papucii de sare.
Acum si eu , abia primisem masinuta iar aceasta a alunecat pe apa si din senin sa provocat o extorsiune.Toate bune si frumoase dar mama, imi mai aduci sarea sau vin eu.Fug eu in casa umplu paharu cu sare, si fug in bucatarie.Papucii vecinului ii scuturasem dar se vedea ca lipseste din sare din punga.Cand vine mama in casa vede sare pe jos si punga cu sare pe masa.Ma striga de pe hol: Ionuteee ce ai facut mama cu sarea.I-am explicat totul pentru ca nu puteam sa mai zic ceva.

Dupa ce sa stricat am demontat-o eu frumos si am inceput sa rup fire sa le fac sa le dreg pana la urma nu am rezolvat nimic si am aruncat-o.Nici nu mai zic cat am stat sa o desfac pentru ca nu stiam cum se desface un surub, dar il vazusem pe tata ca trebuie sa invarti de foarte multe ori intr-o singura parte.
Aceasta a fost intamplarea mea, cum sa a o aud si pe a voastra.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;