2010/11/10

Blogger sub 18 ani

Eu ca blogger am intalnit foarte putini bloggeri de varsta mea.Cel mai interesant blog este cel al lui Marius .
Am mai intalnit oameni care m-au contactat doar sami zica ca nu am sanse de la 13ani.Deci din accest lucru am inceput sa cred din ce in ce mai mult ca pana la urma am sa reusesc ca blogger.
Eu fiind din Pitesti si vazand ca Dumis organizeaza diverse intalniri a bloggerilor pitesteni am vrut sa ma duc.Dar insa de fiecare data am stat pe ganduri ca daca acestia ma vor lua la rost(ce cauti aici) mai bine stau in banca mea.A fi blogger nu inseamna a fi matur sau sa ai peste 18ani.Mie imi place ceea ce fac si nu ascult de ceea ce zic altii.Vreau sa spun ca bloggeri sub 18 ani nu au destula atentie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;