2013/01/26

Swiss Charger

Salutare, astazi o sa vorbim despre o firma care realizeaza accesorii pentru diferite telefoane... O sa incepem cu Swiss Charger, compania sa nascut in elvetia si produce accesorii pentru smartphoneuri, au realizat accesorii care sincer sa fiu nu mai citisem despre ele, si acum o sa vorbim despre unul.

Acumulator extern Apple iPhone 4/ 4S SWISS CHARGER iPower De curand am cumparat un Iphone 4s, si m-a tot intrebam..ce sa fac frate ca mi se descarca prea repede, de curand am vazut acumulatorii externi de pe brand GSM si am zis, oau...chiar ca sunt foarte tare, are un design foarte tare, adica dupa parerea mea este o inventie geniala si parca arata mai bine iphonul putin mai bombat in spate.
Acumulatorul din spate are 1400mAh deci e ca si cum ai avea doua baterii, plus ca acumulatorul are si rol de protectie, daca iti cade jos partea din spate nu va patii nimic.In pachet gasiti o protectie si pentru partea din fata, si anume o folie de protectie plus microfibra pentru ingrijirea ecranului. In pachet mai primiti si un incarcator retractabil prin care iti poti incarca telefonul doar prin simpla conectare la un port USB, plus ca acest incarcator tine loc si de sincronizarea telefonului cu PCul in sensul ca puteti adauga muzica,poze,filme fara sa folositi cablul USB vechi...
AICI AVETI SI UN CLIP:
Conectarea la acumulator se face prin miniUSB, deci il puteti conecta si la alte deviceuri care folosesc aceeasi tehnologie.
In concluzie este un device pentru Iphone 3 in 1 incarcare, protectie si sincronizare cu PCul, acordam nota 9,5 si trecem la urmatorul device.Apropo, daca nu ma insel au si husa Samsung Galaxy S3
 Suport birou Apple iPhone 4/4S DYNAMIC8 aluminiu Pentru mine un astfel de suport m-ar ajuta foarte mult deoarece cand ajung acasa imi pun telefonul pe masa si trebuie cumva sa ajunga pe jos, deoarece am o sora mai mcia...si nu are astampar deloc...cu acest suport stiu ca il pun langa monitor si ramane acolo.Din cate am observat il poti si rotii, nu este fix asa ca jos palaria. Are un design foarte frumos si da un plus de eleganta biroului tau
Acordam un 8 si incheiem cu review-urile pe ziua de azi.
Tin sa mentionez ca acest post a fost publicat pe cateva pagini de facebook insmand peste 150.000fani
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=135369079960611&id=238899092907565
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=470748456319843&id=330438417069103
https://www.facebook.com/Cai2Verzi/posts/505633466154357
http://kyt-ionut.blogspot.ro/2013/01/swiss-charger-si-odoyo.html
https://www.facebook.com/neccromania/posts/280311012097387

 Am aflat despre aceasta campanie BlogAwards din acest articol de pe GamersBlog.

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;