2011/12/29

Gigabyte Romania un concurs castigat

Acum ceva timp cei de la Gigabyte Romania au organziat un concurs prin care poti face in orice joc logoul GIGABYTE din obiecte.Premiul a fost o placa de baza Sniper G1.Ah si ce mi-as fi dorit acea placa dar din nefericire nu am putut sa o am deoarece o persoana a obtinut ca prin minune 700de likeuri in doua ore...
Screenul cu cele mai multe likeuri castiga concursul
Dar am apucat sa castig doua tricouri Gigabyte G1:
Si o alta fotografie facuta la pensiunea Lia din Busteni pe care o recomand pentru ospitalitate si incredere:):


La concurs am particip cu urmatorul screen.Tin sa mentionez ca mi-a luat cam 4ore sa gandesc numai ideea si vre-o ora jumate sa o pun in aplicare...


Fotografia castigatoare a fost urmatoarea:


Felicitari castigatoarei...Am mai zis si o zic in continuare...:)) nu zic acest lucru cu inima impacata

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;