2011/10/14

miniPRIX: my Dress-Up

Va salut, de curand am aflat de aplicatia my Dress-Up.Cu ajutorul acestei aplicatie ne putem creea un 'avatar'+ ca poti sa castigii si premii pentru imbracaminte si incaltaminte din magazinul miniPRIX.Mi-am facut chiar si eu un 'avatar' ce ma reprezinta.Asa ma imbrac eu de obicei si acesta este felul meu de a fi:
Aceasta este alcatuita din:
-o pereche de pantaloni inchisi la culoare, ca doar se poarta
-o pereche de tenesi negrei foarte comozi care prin linia stalucitoare da un plus de eleganta
-un tricou negru cu cateva animatii/insertii, mult mai cool decat o camasa
-un sacou usualy






Daca le cumparati dintr-un magazin care vor doar sa profite aceasta tinuta var fi dus la suma de 3-4milioane.Insa cei de la miniPrix se gandesc si la noi si nu vor numai profit ci si sa ne ajute.Pai o sa spuneti de ce?
Pai aceasta tinuta in magazinul miniPrix costa doar 179lei dintre care:
Pantaloni-49lei
Pantofi SPORT-59lei
Tricou-22lei
Sacou-49lei
Nu stiu ce parere aveti voi dar mie mi se pare foarte convenabil, daca stai putin sa te gandesti numai pe pantaloni dai un 100lei pe tricou 30-40lei sacoun 100lei si pantofi 150lei.

Acum ca v-am aratat avatarul meu sa ne intoarcem la aplicatia my Dress-Up.Aceasta este foarte usor de folosit si are o varietate din produsele de pe miniPrix.Aplicatia o puteti gasii aici, prin creearea avatarului daca ai noroc si multi prieteni poti castiga de la 700de lei voucher pentru cumparaturi la miniPrix.Adica dupa creearea avatarului tu trebuie sa dai linkul prietenilor tai sa te voteze, daca nu ma insel la ora 6:39 14.10.2011 clasamentul este destul de strans iar cea mai tare tinuta are in jur de 2600de puncte si apartine doamnei sau domnisoarei Andreea Chimu.Deci daca aveti peste 3000 de prieteni care cu adevarat va pot ajuta cu un like atunci de ce sa pierdeti aceasta ocazie?Datii bice.
Cu acest articol particip la concursul MyDress Up pentru Bloggeri organizat de miniPRIX si Blogatu.ro .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;