2011/10/22

Ce-mi place la orasul meu

Va salut, pana acum nu am vorbit de orasul meu, acesta este Pitesti si astazi am sa va povestesc ce imi place la el.

Imi place foarte mult locurile in care te poti reculege sau poti lucra in liniste cum ar fi Parcul Trivale, dar si pentru ca imi starneste niste aminiti mie cel putin foarte emotionante, imi aduc aminte cand mergeam cu bunica me prin aprcul trivale si mancam vata pe bat, dar timpul sa scurs si am ramas doar cu amintirile.Dar imi place sa ma si plimb prin acest parc sa ma dau cu skateboardul chiar daca intampin obstacole ma ridic si merg inainte.Acesta ofera niste peisaje superbe mai ales in timpul toamnei:
Dar mai am si alte locuri pe care le ador:
Teatrul Alexandru Davila este cel mai mare si important teatru din Pitesti, in aproape fiecare sambata merg si mai vad cat-o piesa sau mai merg si in timpul saptamanii la evenimente caritabile.Stiu ca ultimul eveniment a fost organizat de scoala generala nr.6 Nicolae Balcescu(unde am terminat eu scoala generala)si teatrul spre ajutorarea unui copil care sufera de autism.In cadrul acestuia au fost infintate 3 sectii de papusi (1949), Estrada (1958) si cea de Floclor (1970).

Un alt loc este monumentul eroilor care este in cartierul meu ci anume un monument in care este prezentat un vultur care sta pe un soclu in care sunt inscrise numele razboinicilor care au murit in razboi din 1877-1878.In fiecare an mergeam cu scoala mea si duceam coroane si flori pentru a cinstii amintirea persoanelor cazute in lupta.




Palatul copiilor este un alt loc in care ma regasesc deoarece am participat la sectiunea IT unde am invatat lucruri noi in cadrul calculatorului, dar sunt si sectii la care nu am participat cum ar fi dans sportiv, dans folcloric handball si altele, dar sunt copii cu adevarat talentati care participa in cadrul acestui palat.


Gradina zoologica unde merg in fiecare luna cu sora mea careie ii plac foarte mult animalele.Acesta are o varietate de animale adica 130 de animale si 39 de specii de la tigrii siberieni la capre Camerun.Ocupa locul 4 in toata tara din punct de vedere al dotarilor si al investitilor in ultimii ani.




Parcul strand este locul meu preferat deoarece aici vin in timpul anului(nu conteaza anotimpul) cu prietenii pentru a ne distra.Ori ne dam pe gheata mergem la paintball la fotball intreceri cu barcile si altele.Activitatea noastra preferata este paintabllul deoarece toti suntem competitivi si ne place adrenalina chiar daca sunt si jucatori mai putin inzestrati cu acest talent.
Muzeul judetean si Planteraium.Acestea sunt invecinate.Tin minte si acum cand am fost prima data la planetarium si a fost foarte interesant dar nu la fel de interesant ca la muzeu unde am vazut obiecte din lut si o parte din istoria dacilor si a romanilor.Invatasem de acestea la scoala dar nu avusesem sansa de a vedea aceste simboluri istorice.


Centrul Pitestiului unde te poti distra face cumparaturi si a te relaxa.Imi place foarte mult sa ma plimb sa mananc la KFC si noaptea sa merg la unul dintre cele mai frumoase locuri din Pitesti ci anume fantana arteziana care mai si canta.Imi mai place sa merg prin complexe comeriale cum ar fi Altex Domo si altele pentru a ma delecta cu apartitiile noi din IT, daca pe internet pot doar sa vad in poze aici pot sa ma si joc putin cu gadgeturile noi.


Cel mai mult imi place evenimentul organizat in fiecare an ci anume Simfonia Lalelelor care a ajuns anul acesta la editia numarul 34.In fiecare an cand se organizeaza acet eveniment merg cu placere.In cadrul acestui eveniment a fost inregistrat un record unde aproape toate scolile au participat.Acest record consta intr-un numar foarte mare de oameni care au dansat in acelasi timp pe o melodia si daca mai tin bine minte a fost o melodie de la trupa simplu.

Aceste lucruri imi plac la orasul meu, tie ce iti place la orasul tau?
Cu acest articol prticip la campania organizata de umbrela verde "Ce-mi place la orasul meu"

1 comentarii:

copilarim spunea...

Vai! Ce dragut!! O poza cu fostul parc si vechea fantana din fata Primariei!!! :D
Felicitari pentru articol!

Rux

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;