2011/06/07

Cartea bloggerilor:de la idei la fapte

Am fazut un articol pe blogul lui Blogatu cu titlul Cartea bloggerilor:de la idee la fapte.
Mi sa parut foarte interesant.Dar prima data m-am ganit ca nu vor primii si persoane sub 18 ani.Dar uite ca se poate chiar daca nu ai peste 18 ani.
LINK: http://blogatu.ro/2011/06/cartea-bloggerilor-de-la-idee-la-fapte.html

O portiune din articol:
In urma cu cateva zile am lansat o provocare: scrierea unei carti de bloggeri, pentru bloggeri, despre bloggeri. Mai stiu si ca drumul de la idee la fapte este, de cele mai multe ori, plin de piedici si deloc usor. Si mai stiu si ca pentru a reusi trebuie sa interactionez cat mai bine cu cei care-si doresc sa scrie Cartea bloggerilor.

De aceea, explic in ce consta scrierea acestei carti pe care, initial am gandit-o de 200-300 de pagini:
1. Formarea unui colectiv de autori cu blog de minim o luna.
2. Stabilirea temelor care vor fi tratate in carte.
3. Scrierea paginilor cartii.
4. Corectarea.
5. Promovarea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;