2011/05/12

SigmaNET (BonusGate)


De curand cei de la SigmaNET au lansat un program de afiliere si ne-au cerut parerea despre cum am putea imbunatatii acest program de afiliere.http://www.blogger.com/img/blank.gif
Dupa parerea mea acest program de afiliere trebuie inca sa mai fie arannjat putin.Grafica lui din cate vad eu este una simpla dar pentru unele site-uri cu un http://www.blogger.com/img/blank.gifdesign mai diferit chiar nu arata bine.De ce?La generarea widget trebuie adaugat optiunea de modificare.Am observat ca la WIDGET apare modificarea dimensiunilor.Dupa parerea mea trebuie introduse niste dimensiuni predefinite standard in comformitate cu marimile bannerelor oficiale iar mai apoi daca persoana doreste modificarea dimensiunilor sa le modifice.
O propunere mai speciala este aceea de a introduce in widget 3pagini cu produse nu numai una.Aceasta duce la o vizualizare a mai multor produse iar vizitatorul poate alege din o varietate mai mare de produse.
"your smarter choice" sa fie scris grafic intr-un mod mai frumos.
O modalitate mai buna de a retrage banii este aceea de a adauga mai multe metode cum ar fi paypal.O metoda pentru cei care vor sa cumpere produse de pe siteul lor este aceea de a integra in site o functie de folosire a banilor din contul de afiliat.

Aceasta este parerea mea de imbunatatire a programului de afiliere BonusGate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;