2011/04/26

Scandaluri dupa marea finala "Romanii au talent"


Am observat foarte multe scandaluri in urma finalei Romanii au talent.Chiar acum 5 minute mi-a spus ca pe OTV este un mare scandal.De ce?
Cei de la OTV sustin ca Tutu Adrian nu trebuia sa castige concursul ci Narcis Ianau.Si mama mea imi spune ca chiar asa este.Din punctul meu de vedere amandoi sunt foarte buni.Dar cineva trebuia sa fie si pe locul 2.Acum fiecare cu preferintele lui.Chiar daca mai ascult din cand in cand opra tot raman la genul de muzica preferat cantat de Adrian Tutu.
In momentul asta intrebarea de pe OTV este:
"Este bine ca a castigat Adrian Tutu?" unii spun da unii spun nu.Eu spun da.
Amandoua sunt cauze nobile dar...
Narcis are o familie are iubirea parintilor chiar daca mama lui pleaca la munca in strainatate.Adrian nu are o familie este orfan si are dupa parerea mea foarte mare talent in cceea ce face.
Stiu ca romanu nu stie sa aprecieze adevaratele valori dar fiecare apreciaza in felul sau in valorile sale...
Preferatul meu este Adrian Tutu si ramane in continuare tot el.
Narcis Ianau va semna foarte multe contracte dar nu la noi.Ci in alte tari cum ar fi Franta Anglia sau Germania.Chiar imi place cum canta dar nu este genul meu preferat in totalitate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;