2011/03/18

Notebook Asus X52JC-EX354D


Am vazut accest notebook si tot vreau sa imi cumpar unul.Mi se pare destul de bun.Mai ales din punctul de vedere ale specificatilor tehnice.Acesta are un design destul de clasic precum stim ca cei de la Asus prefera, are niste linii fluide, iar pe spate dupa cum stim sigla Asus.Eu il laud asa de mult deoarece iubesc marca Asus in general deoarece este foarte buna din mai multe puncte de vedere.In primul rand ca raportul calitate/pret este foarte bun nu prea am ce zice iar in ziua de astazi nu prea mai gasesti ceva si ieftin si bun dar iata ca cei de la Asus sau gandit si la noi romanii.
Acum ce sa zic am o parere foarte buna despre acest notebook.
O glumita pentru calculatoarele/alptopurile proaste:
Windowsul nostru,
Care esti instalat pe hard,
Deschide-se ferestrele tale,
Vie crash-ul tau Ca în 95 asa si în 98.
Si zilnicele Servicepacks da-ni le noua,
Si ne iarta partitiile Linux
Asa cum si noi iertam greselile din drivere.
Si nu ne du în ecranul albastru,
Ci izbaveste-ne de conflicte de versiuni
Caci al tau este tot RAM-ul Si hardul
Si toti hertzii procesorului În veci vecilor Alt-F4

Acum sa sarim peste introducere si sa luam fiecare componenta si sa o descriem.

Procesorul este Intel Core i5 modelul 460m cu memoria 2530 MHz iar memoria cache este de 3072 KB iar daca te gandesti este destul de bine.

Displayul are diagonala de 15.6 inch potrivita pentru vizualizarea unor filme jucarea unor jocuri dar si altele.Un exemlpu cum si unde il puteti folosii este in masina.Cunosc un prieten care este taximetrist iar cand asteapta o comanda mai arunca un ochi la un film sau asculta muzica.
Tipul displayului este WXGA HD tehnologia folosita este LED Backlight
ColorShine iar dupa cum stim cu totii tehnologia LED este foarte buna.
Rezolutia de 1366 x 768 pixeli este buna dupa cum am specificat mai sus.


Placa video este creata de cei de la nVidia celebra companie care are un renume in domeniul placilor video.In momentul asta la calculatorul meu am un GFX5000 de 512mb si mi se pare ca se descurca destul de bine.
Video chipset este nVidia GeForce 310M iar capacitatea placii este de 1024 MB [pentru mine este foarte important,de ce? sunt un gamer inrait dar uneori nu pot juca un joc la adevarata lui valoare.De curand un prieten a cumparat jocul Cataclysm si l-am incercat la mine.Surpriza nu l-am putut juca deoarece placa video nu imi permitea.
Un joc de care cred ca cu totii ati auzit este Assassin Creed's pe care din nou am pierdut la partea grafica.Aceasta este dedicata.

HDDul:
Marimea HDDului este una foarte avantajoasa pentru un Notebook(eu am un computer si abia am 100gb memorie) deoarece acesta este de 500GB.Interfata este SATA iar vitezade rotatie este de 5400 rpm(deci este destul de bine).


Memoria RAM este extrem de avantajoasa deoarece este destul de mare.Pentru mine memoria RAM de 4096 MB este un vis care se va implinii peste maxim o luna.Cu memoria RAM de 4096 MB te poti distra pana la epuizare deoarece nu te plictisesti ca nu poti sa joci un joc de exemplu din cauza memoriei RAM.Tipul de memorie este de DDR3 1066Mhz.Capacitatea maxima de "depozitare" a unor placi RAM este de maxim 8192 MB
Acesta are doua sloturi de memorie iar in notebookul de baza are constructiaastfel 2 x 2048MB.


Multimedia:
Unitate optica este un DVD-RW SuperMulti asta nu ar fi o caracteristica prea importanta deoarece cam toate notebookurile au unitatea optica DVD-RW.
Tehnologia audio este HD Audio SRS Premium Sound.Din perspectiva mea mi se pare foarte ok deoarece avand o placa audio mai avansata cu atat zgomotul de fundal este mai putin.Aceasta are difuzoare incorporate Altec Lansing si un microfon.
Acesta are si cititor de carduri[4-in-1 (SD,MMC,MS,MS-Pro)] care este destul de folositor tindand cont de cardurile de la aparatul foto, cardurile folosite pe post de stick si altele.
Acest notebook sta cam slab la rezolutia camerei web deoarece este doar de 0,3MP deci nu este prea buna.(primul defect considerabil la acest notebook.

Bateria este cu 6 celule si este tipul Lithium-Ion destul de buna dar tot Lion este mai buna.


Comunicatii:
Reteaua este Lan 10/100/1000 Mbs destul de rapida.
Acesta are si componenta wireless IEEE 802.11 b/g/n care este foarte buna din mai multe puncte de vedere.Un exemplu este atunci cand sunteti intr-un oras cu conexiune wireless(chiar era un oras in Romania dar chiar nu mai stiu cum se numeste) sau la un hotel cu conexiune wireless.
Acesta are urmtoarele porturi:
1 x DC-in
1 x VGA
3 x USB 2.0
1 x LAN
1 x Headphone
1 x Microphone
1 x HDMI
(cel mai mult imi place ca are un port de VGA am si la la pc-ul actual dar o sa trebuiasca sa imi iau un EuroScart).

Alte specificatii:
Sistemul de operare este FreeDOS cea ce nu prea imi convine dar este ok.
Dimensiunile sunt de (W x D x H):380 x 255 x 34.5/35.7 mm tinand cont ca este un notebook destul de usor de "carat" imi place.
Greutatea este una destul de buna tinand cont ca este destul de performant.Greutatea este de 2.62 Kg.
Culoarea este maro o culoare destul de frumoasa pentru acest notebook.
Dupa ce am stat si m-am uitat peste vreo 30 de notebookuri nu am gasit nici unul care sa aiba tastatura numerica.


Articol scris pentru MarketOnline.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;