2011/01/20

Utilizator fidel yahoo

Acum doua zile am primit un mail dela yahoo cu textul Get the new Yahoo! Mail Beta
la prima vedere nu prea ma interesat dar am intrat sa vad ce continut avea.
si dintr-o data 'surpiza'.acum 2 zile am facut 5ani de cand am contul yahoo si ca sunt un utilizator fidel deoarece persist pe contul de yahoo.
in acelasi timp am primit si cateva benefici cum ar fi sa testez mail beta cu o viteza de doua ori mai mare ,protectie anti-spam si folosirea acestei versiuni si pe mobil.

2 comentarii:

Horoscop zilnic spunea...

Acelasi mail l-am primit si eu dar nu ma interesat.O sa intru si eu acum in el sa vad cum e cu viteza de 2 ori mai mare:D... oricum nu prea cred.

catalog avon spunea...

Felicitari! L-ai testat, are viteza mare asa cum zic ei? Eu nu am primit mail, poate nu am facut inca 5 ani?!!

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;