2010/12/27

Primul concurs important castigat


Deci in sfarsit am castigat si eu un concurs important.Am mai participat la inca un concurs la fel de importat dar nu am castigat.
In urma concursului 45bet.ro am castigat o camera foto BenQ C1255
Sunt pe locu 2 si nu prea sunt foarte bucuros deoarece stiu ca puteam si mai mult.
Acum ce ar fi sa castig si acel laptop?
Se va anunta dupa revelion cine castiga acel laptop.Pana atunci sa speram ca voi reusii.

Sarbatori fericite si un an nou fericit!!!

2 comentarii:

florentin spunea...

kytionut, nu erai pe locul 2! Citeste regulamentul, se alegea cate o lucrare pentru cele 6 teme, asa ca ai fost pe locul 1:) Ca aia au postat intr-o anumita ordine nu e relevant, mai ales ca cel care e pus pe locul 1 nu are nici macar tema si 3 linkuri pe 45bet, deci nu a respectat regulile! Si apropo, nu faci schimb cu telefonul meu prisme care valoreaza doar cu 10 lei mai putin? Am telefoane, imi lipseste o camera foto.

Stoky spunea...

Nu:)
Eu imi doresc o camera foto de 2 luni
Am 2 telefoane un Sagem si un Nokia

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;