2010/10/16

Primul meu domeniu .ro


Totusi chiar si asa atrag foarte multi vizitatori dar totusi as vrea un domeniu.ro .
Mai toti bloggeri mari au domeniu ori .com sau .ro .Dar pe neydamn nimic nu la oprit are un blog de succes si totusi are blogul pe platforma blogspot.
Dar daca stai bine sa te gandesti nu toti stau sa scrie kyt-ionutblogspot.com.
De exemplu site-ul de inregistrare domenii unde un domeniu .ro este 36,00 EURO/viaţa dar la varsta mea nu imi pot permite acest domeniu.
Foarte multi utilizatori cand vad domeniu .ro ii tenteaza mult mai mult de cat cum ar vedea kyt-ionut.blogspot.com .
De ce?
Deci am vazut eu cu ochii mei cum TJ(TanarJurnalist) ne cam facea plagiatori si altele.Dar sa lasam asta pe alta data.
Daca te apuci sa investesti intr-un site/blog/forum trebuie sa te ti de treaba pentru ca am vazut multi care vand domenii imediat dupa ce le cumpara cu un pret de doua ori mai mic.Eu tare mi-as dori un domeniu .ro dar tu ce domeniu ai vrea?

Cu acest articol particip la SuperBlog2010.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;