2010/10/19

PowerLaptop


"PowerLaptop" numai cand auzi acest nume te gandesti la puterea unui laptop si la concceptul "Te tine in priza".Ei bine acest mic magazin ma tine in priza fiindca am cumparat o baterie pentru laptopul meu.Ei mi-au spus ca bateria pentru a tine mult trebuie sa las bateria 12ore la incarcat si tocmai dupa sa folosesc bateria.Am ascultat spusele managerului iar acum bateria ma tine pana la 16ore non-stop fara sa tin acumulatorul la incarcat.
Dar sa incepem cu inceputul.Am gasit acest site pe un forum si am vazut ca au periferice si baterii pentru laptop.Am inceput sa caut bateria specifica laptopului meu dar am zis sami iau si un incarcator.Dupa ce am stat si am cautat un timp am gasit.Apoi am adaugat bateria si incarcatorul in 'cos' dupa care am efectuat plata si am primit bateria pentru laptop.

Acum sa va descriu site-ul acestora.Cand am intrat pe el aveam atata nevoie de baterie in cat nici nu mam uitat cum arata.Apoi mi-am aruncat ochii si am vazut ca este foarte tare.Mai ales designul imi place pentru ca surprinde tematica.Din partea dreapta pleaca un fir de la un laptop.Acesta infasoara textul "Noi iti revigoram laptopul!" apoi stecherul intra intr-o priza.In dreapta este "Categorii" mai jos "Branduri Populare" si "Newsletter".In dreapta au doua numere de telefoane cea ce nu prea imi place.Le recomand sa stearga acele doua numere de telefon pentru ca sunt si la categoria "Contact".In rest totul imi place.Iti recomand si tie acest site pentru ca ai numai de castigat.

Site

2 comentarii:

razvan spunea...

am intrat si eu pe powerlaptop .. este adevarat au un design tare si cred k sunt o firma serioasa

Unknown spunea...

Interesant articolul, am comandat si eu o baterie pentru laptop si sunt foarte multumit de ea

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;