2010/10/21

Bani pe net

Cand auzi aceste 3 cuvinte spui ca e o minciuna dar eu va garantez ca nu este.Am inceput sa castig pe zi de la 0,50euro pana la 5euro din adsesne onbux linkuri articole si proiecte web.
O sa va spun cateva mijloace de a face bani pe net.

O modalitate de a face bani este PTC-urile.Eu pe zi ajung sa fac doar din onbux 0,50 si pana acum am scos doar 10euro pentru ca la inceput nu poti face mai mult de 0,040.
Daca doriti sa incercati acest mijloc de imbogatire dati click pe bannerul de mai jos apoi va inregistrati.Dar va rog la refferals lasati kytionut.


La google este serviciul adsense.Aici trebuie neaparat sa ai un site sau un blog.Daca ai un site sau un blog trebuie sa sti unde sa pozitionezi reclamele.

Pe blogul meu linkuri/articole sunt doar 5pana acum din care am scos 20euro.

In domeniul poriecetelor trebuie sa fi cautat si nu sa cauti deoarece nu prezinti incredere.
Cam atat pana acum.In curand o sa iau fiecare categorie si o sa va arat cum functioneaza ea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;