2010/08/15

Jocurica


Jocurica te promovează mai multe detalii Blogatu.ro

Pe internet sunt foarte multe site-uri cu jocuri si este foarte greu sa găsesti ceva original, dar eu am găsit jocurica mititica.
Aici puteţi socializa cu cei care şi-au facut cont.

Design: este simplu dar şi foarte plăcut

Reclame: lipsesc

Categorii de jocuri: are toate categoriile de jocuri de la
Jocuri logice la Jocuri multiplayer

Deosebit: Ceva ce nam mai vazut si chiar ma uimit, pe nici un site de jocuri online:
Sa iti faci cont aduni puncte si castigi premii

Descriere: este foarte interesanta

Jocurica.ro este un site de jocuri online, jocuri gratis. Jocurile se joaca online, direct din browser.

Ne-am propus sa adunam intr-un singur loc cele mai bune jocuri flash. Jocurile sunt atent alese, au descriere in limba romana si butoane specifice pentru a invata rapid cum se joaca.

Topul jocurilor este alcatuit pe baza voturilor dvs.


Favicon: foarte atractiv doar ca ar trebuii sa dea un aer mai comic.

Funcţia search: este foarte bună mai ales pe un site cu sute de jocuri si foarte multi membrii.

O poezie creata de mine:
"Ne distrăm si ne jucăm,
In Jocurica cautăm,
Un joc două poate nouă.

La iepurasi noi ne uităm,
Ne distram şi ne-amuzam.

Jocuri tari noi ne jucăm,
Ca sa ne distrăm.

Pe jocurica noi neam jucat,
Am invatăt si ne-am distrat."

Ideii pentru modificari:
1.Modificarea siglei cu ceva comic cum ar fi Mario sau Tom si jerry.
2.Modificarea background-ului cum ar fi: culoarea predominanta sa fie un albastru deschis iar in josul paginii folosindune de culoarea albastra sa fie o pasune, cerul fiind culoarea pe care am aleso mai sus.
3.Adăugare top jucatori si recorduri pentru cateva jocuri.
4.Dacă va ramane acelaşi logo sa fie facut in flash cu diverse joculete lunare adică un joc pe luna cum ar fi trilulilu.
5.Adaugarea la unele jocuri preferate de jucatori un clasament.
6.In ce priveste castigarea premilor eu nu vad nici o pagina cu premii.
7.La profil adăugarea unui rank de exemplu sa fie in functie de puncte ex:
100-200P incepator
200-300P junior
8.Adăugarea unui chat.

3 comentarii:

juNk spunea...

Cred ca o sa particip si eu tindand cont ce premii sunt puse in joc

Stoky spunea...

pai trb sa te cam grabesti :))

Pseudonimu spunea...

Bafta!!!

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;