2010/08/19

Concurs: HostX.ro

Acest concurs este promovat pe blogatu.ro

Poveste de ce ai ales sa fi blogger si cum ti-a influentat blogingul viata.
Am ales sa fiu blogger pentru a ajuta pe cei care nu se descurca in PhotoShop ,nu stiu cum sa faca un post de radio pe internet, nu se descurca in windows, cei care vor sa invete cateva chichite si diverse in blogger.
Pe acest blog cei care nu se descurca nici cu un tutorial imi trimit cereri la contact.
Am mai ales bloggingul pentru cami place cea ce fac.

Sincer sa fiu blogingul nu mia influentat viata prea mult.
Dar am cunoscut cativa oameni foarte deosebiti. Am gasit in blogosfera romaneasca bloguri pe care le citesc zilnic cum ar fi Blogatu.

Hostingul este foarte important dar in acelasi timp si foarte costisitor de aceea foarte multi bloggeri nusi permit un host si un domeniu pentru ca situatia financiara nu le permit.
Avand un domeniu personalizat link-ul blogului este mai usor de retinut sincer sa fiu daca mias putea permite mias face un domeniu http://kyto.ro .

Un CP de pe un host ar trebuii sa aiva functia de instalare gratis a unea din platforme blogger cum ar fi wordpress chiar si a unor scripturi de jocuri filme bancuri etc.
Suport gratuit 24/7 daca se poate chiar 24/24 pentru cei din strainatate.

Participa si tu la acest concurs pe gazduire web
 
;