2010/08/16

Ce portabil ASUS ți se potrivește?


Mie mi se potriveste
Laptop Asus G60J-JX070Z
Are un design foarte deosebit dar si simlu



Argumentare:
Tipul procesorului este Intel Core i7 iar model-ul 720QM

Pe langa hobby-ul de blogger joc foarte multe jocuri care necesita cerinte de mare "calibru".
Placa video este de la compania nVidia cea mai cunoscuta companie care produce placi video.
Aceasta placa este modelul :
"nVidia GeForce GTX 260M"
cu memoria de 1024 MB.
Tipul de memorie video este dedicata.

Diagonala acestuia este de 16 inch iar rezolutia este de 1366 x 768 pixeli cea ce face perfect un laptop
Tip-ul display-ului este HD cea ce e foarte bine pentru jocuri si filme
Acesta are si o camera de 2.0 MegaPixeli

Memoria HDD este de 1TERA(1000GB) cea ce imi este folositor deoarece am cont pe filelist si downloade pe zi de la 20 pana la 50GB in acest mod pe pc-ul actual trb sa fac curatenie o data cam la 5 zile.

Memorie RAM standard cat si maxima este aceasi adica de 4096 MB
Tip-ul memoriei RAM este DDR3
Cu aceasta placa pot tine pana la 5 sau 6 jocuri cum este WOW(World Of Warcraft)sau un simulator nici nu o sa am nici o problema cu incarcarea jocurilor si programelor.

Multimedia:
Unitate optica este Blue Ray Combo mai ales pentru ca am si 3 filme dar momentan nu le pot folosii pentru ca nu am aceasta unitate optica.
Acesta are si card reader (6 in 1) cea ce imi este de folos pentru incarcara datelor pe card apoi in telefonul moobil .
Tehnologia audio este Dolby Home Theater care ofera o senzatie foarta placuta.

Dimensiunea (W x D x H) 375 x 265 x 34.3-40.6 mm cu aceste dimensiuni il ptem cara cu noi peste tot
Greutatea este tot la fel de buna 3.30 Kg.

La suprrafata se gasesc si numeroase porturi:
1 x DC-in
1 x VGA
4 x USB 2.0
1 x LAN
1 x Headphone
1 x Microphone
1 x HDMI
1 x Firewire

http://www.evomag.ro/Laptop-G60J-JX070Z-46387--58868.600.jpeg

Particip la blogwars!!!
http://www.blogwars.ro.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;