2010/01/18

Cum sa fi arestat pe Twitter

Nu e greu, procedeul de baza fiind unul extrem de simplu.

Pasul1. Fa o amenintare cuiva sau unei cladiri/serviciu.

Atat. Greu?

Nu este deloc greu sa fii arestat dupa ce te tii de glumite pe twitter. Paul Chamber a aflat asta singur si a experimentat repercursiunile “glumei” pe propria piele. Domnul Chamber, fiind suparat putin pe cei de la aeroportul Robin Hood a dat un tweet (“You’ve got a week and a bit to get your shit together, otherwise I’m blowing the airport sky high!!”). Autoritatile nu au gustat gluma lui si asa s-a trezit cu banarea pe viata din acel aeroport si cu cateva peripetii legate de camera cu gratii.

Politia l-a ridicat pe glumet dupa aproape o saptamana, acuzandu-l de acte de terorism spre mirarea autorului care uitase complet de respectivul Tweet. Dupa 7 ore de “interviuri” la sectie Paul Chamber a fost eliberat pe cautiune. “Initial am crezut ca un membru al familiei mele a avut un accident cand m-am trezit cu politia la usa…” a declarat Domnul Chambers. “Dupa ce am vazut o foaie cu tweet-ul meu printata si anuntul politistului care ma acuza de acte de terorism mi-am adus aminte”.

Dupa o jumatate de ora la racoare politia l-a eliberat pe cautiune, nu inainte insa sa stearga respectivul tweet.

Astfel puteti intra in bucluc din cauza comentariilor personale pe retelele de socializare. Aveti grija pentru ca nu cred ca mai este mult pana nu vor exista si procese de calomnie bazate pe aceste mesaje si multe altele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu injura!

 
;